WARUNKI REZERWACJI WIZYTY – TELEPORADA CENTRUM MEDYCZNE MML
I. Umowa i płatność
1. Umowa o świadczenie usługi uznana jest za zawartą w momencie zaksięgowania opłaty za teleporadę na rachunku bankowym CM MML.
2. Konsultacja telefoniczna – wizyta bez obecności Pacjenta – wymaga opłaconej przelewem usługi.
3. Rezerwacja teleporady ma miejsce podczas dokonywania zapisu telefonicznego i jest gwarantowana w momencie uiszczenia wpłaty za usługę przyszłą na konto CM MML (zgodnie z cennikiem teleporad) oraz przesłania potwierdzenia przelewu drogą mailową, na co najmniej trzy godziny przed wyznaczoną godziną konsultacji telefonicznej.
4. Na adres kontakt@mml.com.pl należy przesłać potwierdzenie wykonania przelewu wraz z dopiskiem: „Wyrażam zgodę na wystawienie faktury za usługę przyszłą w dniu xx” (data umówionej wizyty). Brak uiszczenia opłaty na godzinę przed planowaną godziną teleporady (brak przesłania potwierdzenia dokonania przelewu) skutkuje automatycznym odwołaniem konsultacji.
UWAGA: Opłata za usługę nie zostanie zwrócona w przypadku nieodwołania teleporady lub odwołania później niż na trzy godziny przed konsultacją telefoniczną.
Dane do przelewu: Centrum Medyczne MML, ul. Bagno 2, wej.E, LU3, 00-112 Warszawa, nr rachunku bankowego: 37 1090 1056 0000 0001 5402 3448, tytuł: Teleporada, imię i nazwisko pacjenta.
II. Warunki odwołania teleporady:
1. Odwołanie konsultacji – aby odwołać teleporadę można skorzystać ze wszystkich kanałów dostępu:
- Telefonicznie
- Mailowo
- Czat
2. Termin bezkosztowego odwołania teleporady:
- Bezpłatne odwołanie konsultacji lub zmiana terminu rezerwacji następuje do 3 godzin przed planowaną teleporadą.
- W przypadku odwołania lub zmiany terminu konsultacji po upływie terminu bezkosztowego odwołania teleporady lub nie zgłoszenia się na wizytę CM MML zachowa wpłatę za usługę przyszłą.