Opieka laryngologiczna i okulistyczna
W związku z zaistniałą sytuacją dotyczącą Covid-19 Centrum Medyczne MML wspiera Pacjentów z problemami laryngologicznymi i okulistycznymi – postępujemy zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia, Wydziału Zdrowia Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego oraz NFZ.
CM MML to klinika zrzeszająca wysokiej klasy ekspertów specjalizujących się w leczeniu górnych dróg oddechowych oraz schorzeń z zakresu głowy i szyi. Diagnozuje oraz leczy wszystkich tych, którzy tego potrzebują w tak trudnych obecnie warunkach.
Nasz personel każdego dnia pomaga w rozpoznawaniu i leczeniu dolegliwości laryngologicznych i okulistycznych. Lekarze otolaryngolodzy, okuliści, anestezjolodzy, alergolodzy, gastrolodzy, pielęgniarki oraz wielu innych, są gotowi udzielić Państwu teleporady oraz skierować na niezbędne badania diagnostyczne.
W naszym Centrum Medycznym dbamy o bezpieczeństwo Pacjentów oraz Personelu:
- Stworzyliśmy Strefę Czystego Powietrza – oczyszczaną filtrami HEPA oraz lampami przepływowymi przeciwbakteryjnymi i przeciwwirusowymi,
- Zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji wszystkich pomieszczeń i powierzchni,
- W klinice w trakcie przyjęcia przebywa nie więcej niż 5 osób,
- Są zachowane 2 m odległości w poczekalni między Pacjentami,
- Recepcję zabezpieczyliśmy w ekrany ochronne oraz maseczki i rękawiczki,
- Umieściliśmy środki do dezynfekcji rąk w łatwo dostępnych miejscach,
- Pacjenci wchodzą do kliniki bez osób towarzyszących, jeśli Pacjentem jest dziecko, wchodzi z jednym opiekunem,
- Mierzymy temperaturę ciała każdej osoby, która wchodzi na teren Centrum Medycznego MML.
Jeśli masz ostry stan zapalny lub urazowy z zakresu laryngologii lub okulistyki, który nie zagraża życiu skorzystaj z teleporady zadzwoń 22 406 54 22 |
Zasady bezpieczeństwa w CM MML
1. Stworzenie Strefy Czystego Powietrza – oczyszczaną filtrami HEPA, lampami przepływowymi przeciwbakteryjnymi i przeciwwirusowymi.
2. Zwiększenie częstotliwość dezynfekcji wszystkich pomieszczeń i powierzchni.
3. Ogólnodostępne są środki do dezynfekcji rąk dla Pracowników i Pacjentów.
4. Zabezpieczenie Recepcji w ekrany ochronne.
5. Zabezpieczenie Personelu w rękawiczki, maseczki ochronne i przyłbice.
6. Zachowanie 2 metrów odstępu pomiędzy stanowiskami pracy oraz pomiędzy miejscami dla pacjentów w poczekalni.
7. Ograniczenie liczby pracowników w firmie oraz wprowadzenie trybu zmianowego.
8. Uruchomienie porad zdalnych, aby pacjenci mogli pozostać w kontakcie ze swoim lekarzem prowadzącym.
9. Ograniczenie liczby wizyt do tych wymagających obecności Pacjenta w placówce.
10. Ograniczenie realizacji wizyt dzieci do lat 10.
11. Mierzenie temperatury ciała każdej osoby, która wchodzi na teren Centrum Medycznego MML. Każdy, u kogo występuje stan podgorączkowy (powyżej 37,8), nie będzie mógł skorzystać z wizyty stacjonarnej. W przypadku personelu pracownik zostaje oddelegowany do domu.
12. W klinice w trakcie przyjęć przebywa nie więcej niż 5 osób, nie licząc personelu.
13. Ograniczenie możliwości wejścia do kliniki osób towarzyszących. Wyjątkiem są dzieci
i osoby niepełnosprawne/niesamodzielne.
14. Usunięcie z poczekalni wszystkich materiałów reklamowych i zabawek.
15. Wprowadzenie ankiety weryfikacyjnej podczas zapisów telefonicznych oraz wizyty stacjonarnej.
16. Wizyty pacjentów realizowane są w 15 – minutowym odstępie czasu.
17. Najbezpieczniejszą formą płatności jest płatność kartą lub przelewem, w związku z tym zalecamy korzystanie z tego rodzaju transakcji.
18. Szkolenie Pracowników z zakresu postępowania i przeciwdziałania rozpowszechnianiu się koronawirusa.